Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/03/2021 → 31/08/2025 |
Samarbejdspartnere
- Tech College Aalborg (Projektpartner)
- Aalborg Tekniske Gymnasium (Projektpartner)
- Aalborghus Gymnasium & HF (Projektpartner)
- University College of Northern Denmark (Projektpartner)
- Vesthimmerland Gymnasium & HF (Projektpartner)
- Mariagerfjord Gymnasium (Projektpartner)
- Teknisk Gymnasium Thisted (Projektpartner)
- Thisted Gymnasium (Projektpartner)
- EUC Hjørring/Frederikshavn (Projektpartner)
- Aalborg Katedralskole (Projektpartner)
- Klostermarkskolen (Projektpartner)
- Gudumholmskole (Projektpartner)
- Thy Privatskole (Projektpartner)
- Egense Friskole (Projektpartner)
- Skipper Clement Skole (Projektpartner)
- Aalborg Kommunes Skoletjeneste (Projektpartner)
FN's verdensmål
I 2015 blev FN-landene enige om 17 verdensmål til at bekæmpe fattigdom, beskytte planeten og sikre velstand for alle. Dette projekt bidrager til følgende verdensmål:
Fingerprint
Aktiviteter
-
Problem-based Learning and STEM: Challenges, experiences and future perspectives
Lykke Brogaard Bertel (Foredragsholder)
29 mar. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
LabSTEM+ Advisory Board (Ekstern organisation)
Lykke Brogaard Bertel (Medlem)
2023 → 2025Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
UCN STEAM Working Board (Ekstern organisation)
Lykke Brogaard Bertel (Medlem)
2022 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Helhedsorienterede Hovedforløb på Datauddannelserne
Bertel, L. B., Clausen, N. R. & Hansen, S.
01/02/2024 → 31/01/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
Vidensbaseret praksis i STEM-fagene - et forskningsbaseret udviklingsprojekt
Elmose, S., Bertel, L. B. & Møller Jeppesen, M.
01/04/2023 → 01/02/2024
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Becoming a Creative Genius: How a Creative Learning Environment Can Facilitate Transdisciplinary Engagement and Creative Mindsets in a Life-Long Learning Perspective
Hansen, S. & Bertel, L. B., 10 okt. 2023, I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 11, 2, s. 34-53 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil25 Downloads (Pure) -
Problembaseret læring på tværs af uddannelseskæden: Hvordan kan vi styrke overgange i STEM gennem arbejdet med autentiske problemer?
Bertel, L. B., Møller Jeppesen, M. & Lisborg, S., 2023, EMU Danmarks Læringsportal.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
-
Work-in-Progress: STEMification - towards a framework for supporting teachers’ professional development in PBL with a focus on engineering education transitions
Lisborg, S., Hansen, S., Bertel, L. B., Møller Jeppesen, M., Dahl, B., Otto, S., Nielsen, C. G., Henriksen, L. B. & Krarup, J. F., 21 jun. 2023, Transforming Engineering Education. Guerra, A., Chen, J., Lavi, R., Bertel, L. B. & Lindsay, E. (red.). OA udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 224-229 6 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil7 Downloads (Pure)