Periode | 27 sep. 2019 |
---|---|
Begivenhedstitel | DIGITAL DANNELSE og DIDAKTISKE PERSPEKTIVER PÅ DIGITALISERINGEN AF VOKSENPÆDAGOGIKKEN. |
Begivenhedstype | Seminar |
Placering | København, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- digitalisering
- Didaktik
- pædagogik
- voksenlæring
- IT and Didaktik
- Online Learning,
- MOOCs
- E-læring
Relateret indhold
-
Publikationer
-
MOOCs - Digital Trend or Educational Revolution?
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
-
Learning potentials and educational challenges of massive open online courses (MOOCs) in lifelong learning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
-
Upscaling the number of learners, fragmenting the role of teachers: How do massive open online courses (MOOCs) form new conditions for learning design?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
MOOCs - the promise of meeting the need of flexibility for the adult learner?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Augmented reality som innovativt og interaktivt redskab
Projekter: Projekt › Forskning
-
Collaborative research project on MOOCs - E-asem
Projekter: Projekt › Forskning
-
Telepresence som didaktisk praksis
Projekter: Projekt › Forskning
-
Presse/medier
-
Digitale quickfix findes ikke
Presse/medie