Institut for Arkitektur og Medieteknologi

Organisationsprofil

Et bæredygtigt, levende og attraktivt samfund for alle

Creates vision er et bæredygtigt, levende og attraktivt samfund for alle, og her er vores bidrag at forske i og udvikle design og teknologi, der har mennesket i centrum. Vi undersøger samspillet mellem kreativitet, brugere og teknologi ved at forske i arkitektur, bydesign, produktudvikling og medieløsninger, og vi tilbyder en lang række uddannelser inden for arkitektur, design og medieteknologi.

FORMÅL
Creates formål er at udnytte og undersøge samspillet mellem kreativitet og teknologi gennem forskning inden for arkitektur, bydesign, produkter og medieløsninger. Her har vi særligt fokus på brugerne af designet og teknologierne.

MISSION
Creates mission er at bane vejen for nye teknologier og løsninger, der bidrager til at løse fremtidens samfundsudfordringer ved at skabe bæredygtige og attraktive måder at leve på. Det gør vi gennem fremragende forskning og uddannelse og i tæt samarbejde med en bred vifte af virksomheder, universiteter og lokale myndigheder og ved at deltage i både nationale og internationale projekter. Fællesnævneren er menneske- og designcentreret forskning i teknologi.

Fingerprint

Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som relaterer til enhedens profil, samt indholdet i de tilknyttede personprofiler. Det opdateres løbende med tilføjelsen af nye registreringer.

Samarbejde i de sidste fem år

Klik på punkterne for at se detaljerne.