Den dobbelthed har Anne-Birgitte Rohwedder undersøgt, og hun taler med underviser Kirsten Koldbro om, hvordan man som skole kan arbejde med gode processer for nye undervisere i faget.

Medvirkende: Anne-Birgitte Rohwedder, Ph.d. og adjunkt på Aalborg Universitet, Centerleder ved Focus. Kirsten Koldbro, underviser på Randers social- og sundhedsskole. Vært: Lene Grønborg Poulsen.

Periode17 aug. 2023

• TitelFOCUS- samtaler: Nye didaktikere i SOSU-faget
    Mediets navn/udløbFocus-Samtaler
    MedietypePodcast
    Land/OmrådeDanmark
    Dato17/08/2023
    BeskrivelseDet kan være en udfordring at starte som ny underviser på sosu-uddannelserne, hvor man på den ene side skal agere ekspert og på den anden side er helt ny underviser.

URLhttps://www.buzzsprout.com/2234758/13421568-nye-didaktikere-i-sosu-faget-2
    PersonerAnne-Birgitte Rohwedder